Понеже не искам да спамя темата на колегата го пускам в нова...
Смених прясно термостат(не съм сигурен за температурния датчик), радиатор и антифриз обаче продължава в града да загрява до 95 и охлажда до 75... и ще търся проблема че не ми харесва.
Във връзка с това искам да попитам, понеже на бравото има две перки и две степени на работа(бърза/бавна) на 2.0 ТС има ли такова нещо(перката е една това го видях) да търся този реостат да го сменя на първата степен на перката?
Другото за което си мисля е евентуална въздушна възглавница в радиатора ама поведението е еднакво всеки път затова ме съмнява това...
Смених прясно термостат(не съм сигурен за температурния датчик), радиатор и антифриз обаче продължава в града да загрява до 95 и охлажда до 75... и ще търся проблема че не ми харесва.
Във връзка с това искам да попитам, понеже на бравото има две перки и две степени на работа(бърза/бавна) на 2.0 ТС има ли такова нещо(перката е една това го видях) да търся този реостат да го сменя на първата степен на перката?
Другото за което си мисля е евентуална въздушна възглавница в радиатора ама поведението е еднакво всеки път затова ме съмнява това...
Comment